15 Aralık 2011

KIZIMA FIRFILLI ELBİSE




   

   

             Havalar soğudu malum.Fakat benim kızım ısrarla üstüne hırka,süveter giymeyi reddediyor.Her sabah onu ikna etmek için çok uğraşıyorum ama nafile.Çocuklar takarlar ya bir şeye .Onun için seçtiğim şeyleri bir türlü giymek istemez.Çok severek aldığın kıyafetlerin yüzüne bile bakmaz.Çaktırmadan konuşarak aklını karıştırıp giydiriyorum bir farkediyor çıkarıp atıyor.O anda hazır olmayan bir şeyi giymek istiyor.Tabii sinirler geriliyor.Tabi çocuklar da bir birey beğenip beğenmeme hakları var ama kontrol delisi olduğum için herhalde deliriveriyorum.Amaaaan bende delirmek için ne çok aranıyorum.Bir sabırsızlıklar,bir dayanamıyorum halleri ,ooof sıkıldım durumları...anneme bazen depresyondayım herhalde diyorum.O da bizim zamanımızda yoktu bu depresyonlar diyor:) Adı konmuyordu ozamanlar besbelli.Canım siz benim depresyon dediğime bakmayın öyle kolay kolay girmem depresyona.Girsemde çok uzun sürmez.

          Yani şimdi ben bu elbiseyi anlatacaktım nerden nereye geldim yine.Tamamen aklıma ne geliyorsa yazıyorum.Şimdi gelelim elbisemize.Dün akşam kızımla yaptık bunu.Bu süveterdi aslında.Fakat dedim ya giymek istemedi.Ben de alt kısmına fırfıl ekledim elbise oldu.Pek beğendi sabahta giydi.Bu kumaştan kendime de birşeyler dikmek istiyorum. Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gmail hesabı olmayanlar yorumlarını adsızı işaretleyip yollayabilirler